Sint Truiden | Customer Service Advisor | B2B | administratieve klantendienst | vast contract |3 dagen thuiswerk
Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Initieel los je hun administratieve vraagstukken op, of verwijs je hen door naar collega's die het probleem oplossen. Zo ga je van "nog eens terugbellen?" naar "nog eens merci!". In een volgende stap kijk je wat je nog voor de klant kunt betekenen - met een luisterend oor en met de antenne op scherp, zodat je signalen vlug oppikt. Door oprechte interesse te tonen en de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra diensten de klant nodig heeft om het maximum te halen uit online meetings, om de beste deals te sluiten vanachter z'n scherm, en om altijd en overal digitaal bereikbaar te zijn. Je hebt met andere woorden maar een paar minuten nodig om optimale oplossingen aan te reiken én om duurzame contacten te smeden. De vertrouwensband die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als Care Advisor af en toe ook een mooie geste mag doen? 't Zal wel zijn!
Bel je het liefst met klanten terwijl je rond de keukentafel wandelt, of al zittend aan je bureau? Wie je ook bent: bij ons mag je 100% jezelf zijn. Als customer service advisor - of liever: 'Care Advisor! - voor onze kleinere zakelijke klanten kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je imperfecties respecteren. Je mag tot 3 dagen per week thuiswerken; de andere 2 dagen vertoef je in Sint-Truiden (Stayen). Zakelijke klanten helpen met de meest uiteenlopende admin vragen, op je pantoffels of op kantoor? Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract? Dat steek je meteen op zak.
Je taken als Customer Service Advisor:
Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Initieel los je hun administratieve vraagstukken op, of verwijs je hen door naar collega's die het probleem oplossen. Zo ga je van "nog eens terugbellen?" naar "nog eens merci!". In een volgende stap kijk je wat je nog voor de klant kunt betekenen - met een luisterend oor en met de antenne op scherp, zodat je signalen vlug oppikt. Door oprechte interesse te tonen en de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra diensten de klant nodig heeft om het maximum te halen uit online meetings, om de beste deals te sluiten vanachter z'n scherm, en om altijd en overal digitaal bereikbaar te zijn. Je hebt met andere woorden maar een paar minuten nodig om optimale oplossingen aan te reiken én om duurzame contacten te smeden. De vertrouwensband die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als Care Advisor af en toe ook een mooie geste mag doen? 't Zal wel zijn!
Onze ideale Customer Service Advisor?
Voor onze contact centers zoeken we vertrouwensband-bouwers en geboren helpers die geen onderwerp uit de weg gaan. Je hebt vooral veel commerciële flair, sterke communicatieve vaardigheden en een warme persoonlijkheid.
Wat wij te bieden hebben
Jij bent er voor onze zakelijke klanten, en wij zijn er voor mekaar. Je komt niet terecht in zomaar een servicecenter, maar in een omgeving die we optimaal aanpassen aan wat jíj nodig hebt. Zo kun jij je ontplooien en waken over je work-lifebalans. Wat we nog in de strijd gooien?
Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word Customer Service Advisor bij Telenet. Solliciteer nu door ons je cv en motivatiebrief te bezorgen via de knop hieronder. We bellen je op voor een korte screening. Jij stelt jouw vragen, wij de onze. Zo doen we een eerste selectie. Vervolgens bezorgen we jou een persoonlijkheidstest en een proef waarbij we onder meer peilen naar je vermogen om logisch te redeneren. Geslaagd? Dan volgt er een dieptegesprek van een uur en checken we je referentie(s). Afsluiten doen we met een gesprek met de hiring manager … en jouw krabbel onder een vast contract?